Gry   »   Aktualności   »   Prince of Persia powróci? Ubisoft zapowiada ujawnienie przyszłości marki

Aktualności

rss

Prince of Persia powróci? Ubisoft zapowiada ujawnienie przyszłości marki

2013.06.29//  J. Kruczek
Prince of Persia jest jedną z najbardziej cenionych serii gier. Ubisoft od dłuższego czasu wstrzymuje się z rozwojem marki, ale nie oznacza to, że Książę nie powróci. Wydawca umieścił wpis na facebookowym profilu Prince of Persia zwiastujący zapowiedź czegoś związanego z grą.
Ubisoft planuje odsłonić ważna informację w nadchodzącym tygodniu. Niestety nie wiemy, czy chodzi o pełnoprawną odsłonę serii. Możliwe, że wydawca szykuje mobilną wersję gry. Takie produkcje w ostatnim czasie cieszą się sporą popularnością. Z drugiej strony premiera Prince of Persia na konsolach nowej generacji mogłaby przywrócić blask serii.
Prince of Persia
Prince of Persia Prince of Persia
Prince of Persia


Wiele osób oczekiwało prezentacji nowego Prince of Persia podczas targów E3. Ta jednak nie nastąpiła. Wygląda jednak na to, że fani cyklu już niedługo będą mieli powody do radości. Zbliżająca się premiera nowych konsol, czy wzrost popularności platform mobilnych sprzyja odświeżaniu najbardziej zasłużonych marek. Nie pozostaje nam nic, jak cierpliwie czekać na wieści od Ubisoftu.
Prince of Persia
Prince of Persia Prince of Persia
Prince of Persia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Control: AWE - zwiastun dodatku



Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Prince of Persia powróci? Ubisoft zapowiada ujawnienie przyszłości marki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme



Do góry  //  Gry   »   Aktualności   »   Prince of Persia powróci? Ubisoft zapowiada ujawnienie przyszłości marki