2016.05.14// J. Kruczek
Blizzard Entertainment słynie z tego, że swoje gry wydaje wtedy kiedy są gotowe, a nie tworzy ich na szybko. Studio przy tym bardzo rzadko prezentuje nowe marki, ale przykład Overwatch pokazuje, że warto na nie czekać.
Overwatch przeszło kilka dni temu otwarte beta testy, które zakończyły się spektakularnym sukcesem. Deweloper poinformował, że w zabawie wzięło udział przeszło 9,7 miliona osób. Spędzili oni w grze 81 milionów godzin rozgrywając przy tym 37 milionów spotkań. A te dane dotyczą jedynie kilku dni otwartej bety.
Overwatch
Taka popularność wersji testowej bardzo dobrze wróży produkcji, która zadebiutuje na rynku 24 maja. Gracze otrzymają wtedy wersje na PC oraz PS4 i Xbox One. Tu dodajmy, że polscy gracze dostaną w pełni zlokalizowany produkt.
Overwatch jest pierwszą nową marką studia Blizzard od dawna. Jest to też pierwsza strzelanka Blizzarda. Gra jest nastawiona na sieciowe starcia i oferuje na początek 21 zróżnicowanych bohaterów. Produkcja ma być stale rozwijana i zapewne jak inne gry studia przetrwa na rynku długie lata.