2012.02.01// J. Kruczek
Twórcy XCOM: Enemy Unknown odsłaniają kolejne tajemnice na temat produkcji mającej przywrócić blask legendarnej serii strategicznej. Serwis Game Informer przygotował kolejną prezentację gry, w której wraz z twórcami gry zdradza kolejne elementy rozgrywki.
Najnowsza prezentacja skupiła się na systemie flankowania przeciwników. W XCOM: Enemy Unknown atak frontalny nie przyniesie pozytywnych rezultatów. Gracze będą się musieli wysilić i sposobem zdobyć pozycję wrogich kosmitów. Zespół walczący z obcymi będzie się składał z wojaków posiadających różne uzbrojenie i umiejętności. Idealnym rozwiązaniem na podejście osłoniętego obcego będzie ostrzelanie jego pozycji ogniem zaporowym.
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown
W ten sposób przeciwnik straci swobodę ruchów i będzie mniej uważny. To pozwoli na zbliżenie się jednostką szturmującą od innej strony i wyeliminowanie wroga. System oflankowania ma być podstawową techniką podczas pokonywania misji. Przeciwnicy będą mocni i frontalny atak skończy się masakrą. Gracz będzie musiał każdorazowo znaleźć sposób na pokonanie wrogów, bez zbędnego narażania swoich agentów. Przypomnijmy, że XCOM: Enemy Unknown zadebiutuje na rynku jesienią na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i Playstation 3.
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown
XCOM: Enemy Unknown