2011.04.03// J. Kruczek
Fani produkcji RPG oczekują z niecierpliwością gry The Elder Scrolls V: Skyrim, która zapowiada się na jedną z lepszych produkcji w tym gatunku. Co prawda nie jest jeszcze znana data premiery, ale twórcy postanowili zdradzić nowe szczegóły gry.
Studio Bethesda zapowiedziało, że The Elder Scrolls V: Skyrim będzie wyposażone od początku we wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Efektem ma być skok wydajności, ponieważ twórcy nie chcą pompować gry dodatkowymi, niepotrzebnymi efektami, które wyśrubowałyby wymagania stawiane przez grę. Dobrą wiadomością jest struktura plików .nif, które pozwolą na stosowanie narzędzi moderskich z poprzednich odsłon. Oznacza to, że gracze będą mogli ponownie rozbudowywać grę.
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
W grze pojawią się rozbudowane opcje transportu, które ułatwią podróżowanie po świecie. Między innymi gracze skorzystają z karet, które za niewielką opłatą zawiozą ich do każdego z miast. Twórcy zaimplementowali poprawiony system poziomu trudności, który nie pozwoli, aby słaba postać pokonała niektóre etapy rozgrywki. Dużą rolę mają odegrać smoki, które nie tylko będą przedmiotem fabuły, ale także pojawią się losowo, jako bestie do pokonania. Całość zostanie wzbogacona o większą ilość unikatowych przedmiotów i zbroi. W oczekiwaniu na premierę nie pozostaje nic, jak podziwiać nowe screeny z The Elder Scrolls V: Skyrim.
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim