2012.01.26// J. Kruczek
THQ zapowiadało już zmianę polityki wydawniczej przy okazji plotek o złej kondycji koncernu. Firma szybko zdementowała plotki o problemach finansowych, a za powód przerwania niektórych projektów podała zmiany w planach na przyszłość.
Koncern skupi się w najbliższych latach na wydawaniu mocnych marek, jak choćby Saints Row: The Third. Wydawca nie ma zamiaru wspierania małych produkcji dla dzieci, które pochłaniały więcej pieniędzy na proces wydawniczy niż przynosiły zysków. Taki plan zdaje się mieć sens i w cięższych czasach pozwoli wydawcy na wzmocnienie swoich struktur.

Saints Row: The Third

Saints Row: The Third

Saints Row: The Third
THQ za przykład nowej strategii podaje właśnie Saints Row: The Third, które w dwa miesiące od premiery trafiło do sklepów w ilości 3,8 miliona egzemplarzy. Wydawca planuje do końca żywotności gry wprowadzić na rynek około 5-6 milionów kopii. Aktualnie THQ postawiło na takie marki, jak UFC Undisputed, Darksiders, Insane oraz Warhammer 40000. Prawdopodobnie mniejsze produkcje również się pojawią, ale będą one miały mniejsze znaczenie i spełnią rolę uzupełniacza planu. W najbliższym czasie koncern ma podać dokładne plany na najbliższy czas.

Saints Row: The Third

Saints Row: The Third

Saints Row: The Third