2014.02.10// J. Kruczek
Wydawcy gier wiedzą, ze odpowiednia promocja i bonusy potrafią przyciągnąć rzesze graczy. Dlatego coraz więcej tytułów jest oferowanych w przedsprzedaży, a ta wiąże się z gratisami w przeróżnej postaci.
Oczywiście czasem przytrafi się akcja promocyjna, której odbiór nie jest najlepszy. Przynajmniej wśród osób nie związanych z grami, ale starających się dbać o moralność przeciętnego gracza. Włoski oddział sieci GameStop postanowił dodać do gry inFamous: Second Son gadżety symbolizujące napływ energii.
inFamous: Second Son...
...ze świecącymi prezerwatywami we Włoszech...
...okazał się zbyt odważnym pomysłem
Osoby zamawiające inFamous: Second Son przed premierą otrzymywały specjalny energetyczny zestaw. W opakowaniu z grą znalazły się dwie puszki Red Bulla oraz paczka prezerwatyw. Jak można się domyślić to nie napój wzbudził kontrowersje. Trzeba jednak zaznaczyć, że prezerwatywy również zostały specjalnie przygotowane.
Kondomy świeciły w ciemności i miały na sobie nadrukowane logo gry inFamous: Second Son. Ot taki efektowny gadżet, który nie został doceniony przez włoskie społeczeństwo. Sklep wycofał kontrowersyjny bonus i Ci którzy nie zdążyli nie będą niestety świecić w nocy przykładem.