2010.06.29// J. Kruczek
StarCraft 2: Wings of Liberty już niedługo trafi na światowe rynki, w tym także na polskie półki sklepowe. Przyszła, więc najwyższa pora, aby ujawnili się rodzimi dystrybutorzy gier, którzy zajmą się w naszym kraju wydawaniem najnowszego dzieła Blizzarda.
Polscy dystrybutorzy niechętnie chwalili się, kto będzie odpowiedzialny za rozprowadzanie StarCrafta II na naszym rynku. Przyszła jednak pora na odkrycie kart i przedstawienie planu wydawniczego. Jak się okazuje w Polsce grę będą rozprowadzać dwie firmy. LEM, co nie jest zaskoczeniem, ponieważ firma była dystrybutorem wszystkich poprzednich gier od Blizzarda oraz ABC Data, firma kojarzona do tej pory z dystrybucją sprzętu komputerowego.
StarCraft II
StarCraft II
StarCraft II
Obie firmy wprowadzą na polski rynek grę StarCraft II końcem lipca w sugerowanej cenie 199 złotych. Na takim poziomie dla naszego kraju, cenę ustalił odgórnie Blizzard. Informacja o dwóch dystrybutorach jest o tyle ważna, że gracze mogą być znacznie spokojniejsi o dostępność gry. Wielkie hity często znikają z półek w takim tempie, że pojawiają się problemy ze zdobyciem gry. Dwóch dystrybutorów powinno zapewnić zdecydowanie lepszą dostępność strategii, która mimo wysokiej ceny powinna znaleźć szerokie rzesze fanów, którzy pokuszą się o zakup.
StarCraft II
StarCraft II
StarCraft II
StarCraft II
StarCraft II
StarCraft II