2010.08.30// J. Kruczek
Star Wars: The Old Republic jest jedną z najbardziej oczekiwanych produkcji na rynku, w tym najbardziej oczekiwaną grą MMO. Produkcja powstaje za murami BioWare, co już na starcie gwarantuje wysoki poziom. Matt Shaw i Bill Dalton z BioWare zdradzili nieco szczegółów technicznych o nowej produkcji.
Star Wars: The Old Republic został oparty o silnik graficzny Hero, stworzony przez firmę Simutronic Corporation. BioWare dodatkowo zmodyfikował silnik stworzony z myślą o grach MMO. Taki zabieg był konieczny, ponieważ nowa gra Star Wars będzie się rozgrywała zarówno na powierzchni planet, jak i w przestrzeni kosmicznej. A to wymagało idealnego zrównoważenia możliwości silnika gry.
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic
Nowa produkcja BioWare nie będzie korzystała z takich technologii, jak PhysX czy FMOD. Star Wars: The Old Republic będzie pozbawiony efektownych fajerwerków graficznych, ponieważ produkcja MMO ma być dostępna dla jak największej liczby graczy, bez względu na posiadany sprzęt. Twórcy zapewniają, że w nowej grze będzie dostępne dużo opcji graficznych pozwalających na ustawienie grafiki pod kątem każdego komputera.
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic
Produkcja będzie oparta o biblioteki DirectX 9, co jest wymuszone chęcią trafienie do wszystkich graczy. Mimo to, BioWare rozważa dodanie bibliotek DirectX 11 dla graczy posiadających najnowsze komputery.
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic