2011.05.09// J. Kruczek
Promocja gier przybiera najróżniejsze formy, a jedną z najpopularniejszych jest łączenie różnych mediów. Najczęściej mamy do czynienia z projektami obejmującymi grę i filmową adaptację. Rockstar Games skorzystało jednak z bardziej tradycyjnej formy do wypromowania L.A. Noire.
L.A. Noire wzoruje się na kryminałach autorstwa Chandlera, które wyznaczyły formę gatunku. Świat gry ma być zbliżony klimatem do przygód detektywa Marlowe, a co za tym idzie idealnym sposobem na reklamę są właśnie opowiadania kryminalne. L.A. Noire: The Collected Stories będzie zbiorem opowiadań osadzonych w świecie gry. W projekcie wzięło udział kilku pisarzy, wśród których znaleźli się: Lawrence Block, Duane Swierczynski, Joe R. Lansdale, czy Joyce Carol Oates.
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire: The Collected Stories będzie dostępny we wszystkich sklepach zajmujących się e-bookami. W książce znajdziemy historie znane z gry, ale opowiedziane z punktu widzenia innych postaci. Zresztą te będą też dobrze znane z ekranu. Zbiór opowiadań ma się pojawić w sprzedaży już wkrótce i będzie idealnym uzupełnieniem fabuły gry. Pozostaje mieć nadzieję, że w przyszłości pojawi się wersja papierowa książki.
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire
L.A. Noire