2011.11.24// J. Kruczek
I Am Alive to dość ciekawy projekt opowiadający historię mężczyzny ocalałego z kataklizmów nękających Ziemię. Produkcja powstaje już dłuższy czas i ma za sobą burzliwą historię. Niestety I Am Alive nie trafi prawdopodobnie na pecety mimo wcześniejszych zapowiedzi.
Studio Ubisoft Szanghaj przedstawiło swoje stanowisko w tej sprawie. Szef studia udzielił wywiadu, w którym powiedział, ze wzrost piractwa sprawia, że produkcja pecetowego I Am Alive jest nieopłacalna. Wstępne analizy i prognozy sprzedaży nie są zbyt optymistyczne dla pecetów i najprawdopodobniej studio wycofie się z konwersji.
I Am Alive
I Am Alive
I Am Alive
Piractwo na pecetach jest prawdziwą plagą i coraz częściej uderza w uczciwych graczy. Deweloperzy w czasach kryzysu starają się jak najwięcej zaoszczędzić, dlatego anulują pecetowe wersje, które przynoszą mniejszy zysk niż konsolowe edycje. I Am Alive zadebiutuje na konsolach jeszcze przed końcem roku i będzie dostępny w dystrybucji cyfrowej na platformach Xbox Live i Playstation Network.
I Am Alive
I Am Alive