2012.07.21// J. Kruczek
God of War: Wstąpienie zaserwuje graczom możliwość zapoznania się z Kratosem sprzed ukazanej dotąd trylogii. Twórcy gry udzielili wywiadu, w którym sporo miejsca poświęcono właśnie głównemu bohaterowi, jak i przemocy w rozgrywce.
Przede wszystkim zadaniem twórców nie było skupienie się na samej przemocy. Podobnie Kratos nie jest postacią, która się przemocą cieszy. Heros został zmuszony do zabicia swojej rodziny i w trakcie gier szuka zemsty. Brutalność wynika z samej mitologii greckiej, obfitującej w bezlitosne potyczki między bóstwami i brutalny los śmiertelników. Co więcej zdradzono, że część brutalnych zachowań herosa zostało złagodzonych w obecnej, jak i w poprzednich grach z serii.
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
Twórcy między innymi wyeliminowali wszystko, co może się kojarzyć z światem rzeczywistym. Kratos został tak zmodyfikowany, aby nie było w nim widać radości z brutalnej walki. Całość uzupełnia rozbudowany system walki zamiast bardziej krwawych scen. Co ciekawe wyeliminowano nawet możliwość walki z przeciwnikami płci pięknej. Programiści nie chcieli pokazać możliwości uderzenia kobiety, dlatego zrezygnowano z tworzenia przeciwników opartych o ludzkie kobiety. Najważniejsze jednak, że twórcom udało się ponownie wytworzyć niezwykły klimat, który przetestujemy 15 marca 2013 roku.
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie
God of War: Wstąpienie