2010.06.30// J. Kruczek
Ben Feder, jeden z dyrektorów Take-Two zdradził kilka ciekawych informacji odnośnie takich tytułów jak BioShock 2, Red Dead Redemption czy w końcu ciągle odkładany Max Payne 3. Z udzielonego niedawno wywiadu możemy się dowiedzieć kilku szczegółów na temat wyżej wymienionych produkcji.
Feder zdradził, że za sukcesem Red Dead Redemption stoi przemyślany marketing i postać głównego bohatera. Twórcy gry nadali głównej postaci bardzo wyrazisty charakter, który można było łatwo wykorzystać w kampanii reklamowej. Jak widać efekty były wręcz rewelacyjne, ponieważ Red Dead Redemption sprzedało się w ilości 5 milionów sztuk w pierwsze trzy tygodnie na rynku.
Red Dead Redemption
Red Dead Redemption
Red Dead Redemption
Mniej entuzjastycznie w Take-Two przyjęto sprzedaż drugiej odsłony BioShock. Gra co prawda sprzedała się w satysfakcjonującej ilości, ale studio jest zawiedziony tym, jak szybko Bioshock 2 zniknął z list najlepiej sprzedających się gier. Mimo Feder jest zadowolony, że udało sie stworzyć markę, która zapadła w pamięć graczom, o czym świadczy przeszło 3 miliony sprzedanych kopii.
Na koniec najbardziej interesujący temat, czyli Max Payne 3. Jak się okazuje wielokrotnie przekładana data premiery prawdopodobnie jeszcze nie raz się zmieni. Feder zdradził, że nikt w Take-Two nie ma zamiaru się spieszyć z nową produkcją. Zdaniem prezesa opóźnianie premiery wyjdzie tylko na dobre grze. Ostatecznie Max Payne 3 trafi na rynek, jak będzie satysfakcjonował twórców.
BioShock 2
BioShock 2
Max Payne 3