2013.07.02// J. Kruczek
Call of Duty: Ghosts wprowadzi pewna nowość do rozgrywek sieciowych. Wraz z zamówieniami przedpremierowymi gracze otrzymają dostęp do mapy Free Fall, która będzie pierwsza lokacja nowego rodzaju. Na mapie pojawi się system dynamicznych wydarzeń zmieniających nieustannie wygląd lokacji.
Pierwsza lokacja przeniesie graczy do wieżowca znajdującego się na skraju zawalenia. Fragment budynku odpadnie i oprze się o wieżowiec obok. Gracze wkroczą właśnie na ten urwany fragment, zaś w miarę rozgrywki budynek będzie ulegał degradacji. Poziom będzie się osuwał w dół, poszczególne elementy będą odpadać i tak gracze co chwile będą mieli przed sobą nieco zmienioną arenę działań.

Call of Duty: Ghosts
Trzeba przyznać, że system prezentuje się dość ciekawie, choć szkoda, że pojawi się jedynie w dodatkowych mapach. Mimo to Call of Duty: Ghosts będzie mogło konkurować pod względem efektów z Battlefieldem 4. Konkurencja od EA również posiada podobne rozwiązania i już na targach E3 mogliśmy oglądać walący się wieżowiec.