2012.12.12// J. Kruczek
Call of Duty: Black Ops II okazał się pierwszą grą z serii, która okazała się mniej popularna od poprzedniczki. Wskazują na to analizy rynkowe, które donoszą, że najnowsza odsłona serii zarobiła w pierwszym miesiącu sprzedaży mniej niż poprzedniczka.
Zgodnie z wyliczeniami Call of Duty: Black Ops II sprzedał się w listopadzie o 14 procent słabiej niż Modern Warfare 3 w analogicznym czasie. Najnowsza część znalazła w listopadzie 7,4 miliona nabywców. Poprzednik sprzedał się w analogicznym okresie w liczbie 8,8 milionów kopii. Co więcej Call of Duty: Black Ops II wstrzeliło się w okres obniżek świątecznych i wyprzedaży, co powinno było pomóc grze.
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Najwyraźniej gracze są już nieco zmęczeni corocznymi aktualizacjami gry. Takie podejście sprawia, że produkcja traci nieco na jakości i zamiast zaskakiwać graczy innowacyjnym podejściem to serwuje to samo w nowych lokacjach. Całość uzupełnia kryzys, który także graczy zmusza do solidnego przemyślenia zakupów. Call of Duty: Black Ops II uplasowało się na trzecim miejscu pod względem wyników notowanych w pierwszym miesiącu sprzedaży.
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Black Ops II