2011.10.31// J. Kruczek
Tegoroczna batalia gier FPP rozpoczęła się bardzo mocnym wejściem na rynek Battlefield 3. Produkcja studia EA Dice przebiła w pierwszy tydzień wszystkie przewidywania i rozeszła się w nakładzie dziesięciu milionów. Dla porównania poprzednia odsłona serii, Bad Company 2 sprzedała się w ilości 11 milionów.
Battlefield 3 w samym preorderze osiągnął wynik 3 milionów. EA zdradziło, że gra sprzedaje się w takim tempie, że w niektórych sieciach sprzedaży już brakuje egzemplarzy z grą, a tłocznie mają problem ze sprostaniem zamówieniom. To niewątpliwie wielki sukces i wysoko postawiona poprzeczka dla Modern Warfare 3, który również w tym roku zasili sklepowe półki.
Battlefield 3
Battlefield 3
Battlefield 3
Co ciekawe analitycy przewidywali sprzedaż Battlefield 3 na poziomie 8 milionów do końca roku. Według nich Modern Warfare 3 miałby przewyższyć ten wynik i osiągnąć 16 milionów. Wiemy już, że w przypadku Battlefield 3 prognozy się nie sprawdziły, a do końca roku gra ma szansę osiągnąć dużo lepszy wynik. Ciekawe, jak gracze zareagują na premierę Modern Warfare 3. Równocześnie EA poinformowało, że naprawiono już problemy z serwerami usługi Origin, które uległy przeciążeniu po premierze nowego Battlefielda.
Battlefield 3
Battlefield 3
Battlefield 3
Battlefield 3
Battlefield 3
Battlefield 3