2012.07.17// J. Kruczek
Assassin’s Creed III w wersji pecetowej został opóźniony względem konsol. To chyba nie było dla nikogo wielkim zaskoczeniem. Na imprezie Comic-Con przedstawiciele Ubisoftu postanowili przybliżyć nieco sprawy związane z pecetowym wydaniem nowej produkcji.
Przede wszystkim gracze będą się mogli delektować graficznymi fajerwerkami, dzięki zastosowaniu bibliotek DirectX 11. Nad edycją pecetową pracuje oddzielny zespół, co powinno zagwarantować odpowiednie dopracowanie gry. Nie zdradzono szczegółów dodatkowych efektów, ale możemy się spodziewać miedzy innymi teselacji.
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Wielką niewiadomą zostają zabezpieczenia DRM, które mocno uprzykrzały życie posiadaczom poprzednich odsłon. Niestety studio Ubisoft Montreal nie ma w tej kwestii nic do powiedzenia i zastosowanie zabezpieczeń będzie zależało jedynie od centrali wydawcy, czyli Ubisoftu. Obecnie w tej kwestii nie zapadła żadna decyzja. Przedstawiciel dewelopera stwierdził też, że opóźnienie gry względem konsolowych edycji nie powinno być duże i wynika z konieczności zaprojektowania nieco większej ilości elementów niż na konsolach. Premiera nastąpi jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III
Assassin?s Creed III