2011.02.01// J. Kruczek
Assassin's Creed: Brotherhood podobnie jak wszystkie części serii trafi na komputery PC długo po premierze konsolowej. Ubisoft zapowiadał znaczne ulepszenia względem edycji konsolowych, co ma być rekompensatą za długi czas oczekiwania.
Twórcy Assassin's Creed: Brotherhood zdradzili, że podczas prac nad wersją PC skupili się na dopracowaniu warstwy wizualnej. W przypadku drugiej części gry musieli zoptymalizować wydajność silnika, a w przypadku Brotherhood mogli się skupić bezpośrednio na graficznych fajerwerkach. Niepokój budzi fakt, że podczas produkcji wykorzystano biblioteki DirectX 9.
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Według wypowiedzi pracowników Ubisoft Montreal, wstępne projekty wykorzystujące DirectX 10 były bardzo niestabilne i dawały ogólnie słaby efekt. W zamian za starsze biblioteki DirectX gracze otrzymają wsparcie dla technologii 3DVision oraz Eyefinity, która wspiera wykorzystanie kilku monitorów. Dodatkowo całość ma działać szybciej i wyglądać znacznie lepiej niż na konsolach. O efektach prac przekonamy się w marcu, wtedy Assassin's Creed: Brotherhood ma oficjalnie zadebiutować na rynku.
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Brotherhood